Nu gäller ditt gymkort på fler ställen

Goda nyheter för dig som använder ditt Nordic Wellness-kort för att träna även på fritiden. Nu får du träna på ytterligare en anläggning utan kostnad!

På Franklins gymnasium har vi en stor del av idrotten förlagd till Nordic Wellness nya träningsanläggning i Mölndal Galleria. Detta innebär också att våra elever får ett gymkort som är fritt att använda på anläggningen även utanför ordinarie lektionstid. För en mindre summa finns också möjlighet att uppgradera ditt kort så att det gäller för träning på alla Nordic Wellness i hela Göteborgsregionen.

Idag har vi goda nyheter för dig som är elev på Franklins (och ännu inte uppgraderat ditt kort). Från och med nu gäller även ditt gymkort både på Nordic Wellness anläggning i Mölndal Galleria och på den fina anläggningen som ligger i Krokslätts Fabriker-området.

Alla kort uppgraderas automatiskt.
Vi hoppas du ska få många härliga träningsstunder.

Dela på:

Senast uppdaterad