Bokning möte, skuggning

Vill du boka en egen visning av skolan, ett fysiskt eller digitalt möte, eller skuggning av en av våra elever? Då har du kommit rätt.

Kontakta oss direkt eller fyll i formuläret nedan så hör vi av oss.

Hur vill du träffas? * (obligatorisk)
Hur vill du träffas?

Vi sparar endast dina personuppgifter under den tid vi behöver för att kunna ge dig bästa möjliga service. Mer information om hur dina personuppgifter hanteras hittar du på molndal.se/personuppgifter.

Det bästa med att gå här är helheten, det här med att verkligen trivas på sin skola. Riktigt bra stöd från lärarna och roliga ämnen. Jag gillar också bonusen med matkort och gymkort.

Jesper, TE -21

Schemat med senare skolstart och långa lektioner är superbra. När man är utsövd så lär man sig bättre på lektionerna. Dessutom är stämningen på skolan toppen!

Aleena, NA -20

Det bästa med Franklins är att lärarna här är jätteambitiösa. De verkligen älskar sina ämnen och den entusiasmen sprider sig till oss elever. Plötsligt gillar jag ämnen jag aldrig gillat innan! Jag tycker också det är superbra med studiepassen där alla får den hjälp som de behöver.

Kusay, TE -21

Jag gillar SÅ mycket med den här skolan. Att äta var man vill just den dagen, det är verkligen toppen, för att inte tala om gymkortet på Nordic Wellness.

Jessika, TE -20

Dela på: